Nedan svarar vi på de vanligaste frågorna om våra produkter och tjänster. Hittar du inte svar på ditt problem är du välkommen att kontakta vår support.
Kontakta vår supportVi har genomgång av growatt inställningar och i slutet har du chans att ställa frågor till vår kunniga support.
Här hittar du instruktioner för hur du aktiverar Growatt smart scheduling / AI-funktioner.
Här finner du instruktioner för din växelriktare och Growatt portal
Din växelriktare kan ha tappat kontakten med internet.
Börja med att kontrollera att ditt WiFi är igång och prova att ev. starta om din router.
Om problemet kvarstår har vi en guide för hur du återansluter växelriktaren här!
Du behöver uppdatera WiFi-uppgifterna i appen.
Följ den här guiden.
Kontrollera att alla brytare och säkringar är tillslagna och att det är ljust ute.
Om problemet kvarstår när det är ljust ute kan du kontakta vår support.
Detta kan enkelt göras via Growatts hemsida.
Om du känner dig osäker kan du alltid kontakta vår support så hjälper vi dig.
Kontakta vår support direkt.
Du hittar våran portal med följande länk:
Logga in i Sun4Portal och se vår instruktionsfilm nedan:
I vår instruktionsfilm hittar du instruktioner om att ta ut självfaktura:
Din växelriktare kan ha tappat kontakten med internet.
Börja med att kontrollera att ditt WiFi är igång och prova att ev. starta om din router.
Om problemet kvarstår har vi en guide för att återansluta växelriktaren här.
Du behöver uppdatera WiFi-uppgifterna i appen.
Följ den här guiden.
Vi hjälper dig att hitta den bästa lösningen anpassad för ditt hus och dina behov!
Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt så återkommer vi inom kort!
Kontakta oss