Nedan svarar vi på de vanligaste frågorna om våra produkter och tjänster. Hittar du inte svar på ditt problem är du välkommen att kontakta vår support.
– Svarstid 48h kunder tillhörande Nord
– Sweden kunder i mån av tid.
Support av kunder till Sun4Energy Sweden och Nord. Med anledning av att Sun4Energy Sweden AB har försatts i konkurs har vi begränsade möjligheter till support. Registrera ert ärende via vår hemsida så gör vi vårt bästa att lösa det.
Observera – Kunder till Sun4Energy Nord AB (Kontoret i Kramfors) påverkas inte.
Vi har för avsikt att förbättra vår support och ser över möjligheten att erbjuda kunder supportavtal. Mer info kommer. På grund av semester v.28-30 prioriteras ärenden med betydande produktionsbortfall för våra kunder.
Tack för visad hänsyn och vi önskar alla en fin sommar!
/Ledning och personal på Sun4Energy Nord AB
Vi har genomgång av Growatt inställningar och i slutet har du chans att ställa frågor till vår kunniga support.
Vi har genomgång av SigEnergy inställningar och i slutet har du chans att ställa frågor till vår kunniga support.
Här hittar du instruktioner för hur du aktiverar Growatt smart scheduling / AI-funktioner.
Här finner du instruktioner för din växelriktare och Growatt portal
Din växelriktare kan ha tappat kontakten med internet.
Börja med att kontrollera att ditt WiFi är igång och prova att ev. starta om din router.
Om problemet kvarstår har vi en guide för hur du återansluter växelriktaren här!
Du behöver uppdatera WiFi-uppgifterna i appen.
Följ den här guiden.
Kontrollera att alla brytare och säkringar är tillslagna och att det är ljust ute.
Om problemet kvarstår när det är ljust ute kan du kontakta vår support.
Detta kan enkelt göras via Growatts hemsida.
Om du känner dig osäker kan du alltid kontakta vår support så hjälper vi dig.
Kontakta vår support direkt.
Din växelriktare kan ha tappat kontakten med internet.
Börja med att kontrollera att ditt WiFi är igång och prova att ev. starta om din router.
Om problemet kvarstår har vi en guide för att återansluta växelriktaren här.
Du behöver uppdatera WiFi-uppgifterna i appen.
Följ den här guiden.
Vi hjälper dig att hitta den bästa lösningen anpassad för ditt hus och dina behov!
Beskriv ditt ärende så tydligt som möjligt så återkommer vi inom kort!
Kontakta oss